Voor Aerzen Nederland, experts in luchttechnologie, bewerken we sinds jaren proactief de markt. Het doel: de naamsbekendheid en reputatie verder uitbouwen. Vakbeurzen zijn daarbij een speerpunt. Voor elke beurs ontwikkelen we een PR-offensief en advertentiecampagne gericht op de vakbladen. Aansluitend lanceren we een directmailcampagne richting prospects. Ook op corporate niveau bevestigen we voortdurend de goede reputatie van Aerzen. Bijvoorbeeld via advertentiecampagnes in vakbladen als Chemische Industrie.
|
Nieuwe MVO campagne, thema: Energie
|
|
Nieuwe MVO campagne, thema: Warmte
|
|
Nieuwe MVO campagne, thema: Milieu |
|
|
|
Corporate Petrochem
|
Corporate Petrochem
|
Corporate Petrochem Elk risico is er één teveel. Zeker in de chemie!
|
|
|
|
online advertenties |
online advertenties |
online advertenties |
Video testimonial DSM
Video testimonial Dinnissen
Video testimonial Gerickeweb
Video testimonial Indorama